Skaitmeniniai rinkodaros sprendimai seniai nėra naujiena jokioje verslo srityje. Garsioji mintis, kad jei tavęs nėra internete – tavęs nėra visai yra absoliučiai pamiršta, nes paprasčiausiai tapo neginčijama tiesa apie kurią net nėra prasmės klabėti. Vieninteliu opiu klausimu tapo nebe ar imtis reklamos virtualioje erdvėje, o kaip tai greičiau ir efektyviau padaryti, kaip pasiekti reikiamą auditoriją ir užsitikrinti aukštas verslo pozicijas rinkoje. Tiesą sakant, padėtis netgi tapo šiek tiek komiška, nes didžiulis skaitmeninės rinkodaros poreikis privertė kone kiekvieną tapti jos specialistu – tačiau retai tikrai išmanančiu, ką daro. Kuriozinė situacija provokuoja grandininę reakcija, kurios galutinis tikslas dažnai būna pajuoka, kilusi dėl pasitelktų netinkamų reklamos būdų ir prasto srities išmanymo.
Didžiausios grėsmės reklamuojantis savarankiškai
Viena didžiausių priežasčių, kodėl verslus ištinka nesėkmingos skaitmeninės rinkodaros likimas – begalinis noras visko imtis patiems ir dar su įsitikinimu, kad gali tai padaryti geriau nei kiti ar net geriausiai. Dažnai pamirštama, kad virtualios reklamos specialistai to mokosi kaip amato, tai turi tam tikras taisykles ir dėsningumus, už kurių nesilaikymą skaudžiai baudžiama. Ir čia kalbama ne tik apie optimizacijos ar mokamos reklamos subtilybes – noras reklamuotis savarankiškai gali pakišti koją jau pačiuose pirmuose žingsniuose, pavyzdžiui, kuriant turinį.
Kodėl turinio kūrimas
Turinio kūrimas ir vertimas, kaip patvirtintų bet kuris patyręs vertimų biuras, yra ilgas ir subtilus procesas, kuris reikalauja išmanymo, gerai apgalvotos strategijos ir, be abejonės, gramatikos žinių. Neretai nutinka taip, kad savarankškai reklamuotis pasiryžę verslai reklamos tekstus ir aprašus ima kurti patys. Taip internete atsiranda gausybė kalbos ir skyrybos klaidų, tragiškų vertimo variantų, kurie žaibišku greičiu apskrieja internetą ir – taip, apie verslą sužino visi. Viena problema – sužino kaip apie beraštį, turinio kūrimo absoliučiai neišmanantį verslą. Ne paslaptis, kad komunikacija viešojoje erdvėje lemia kone viską – produkto patrauklumą, potencialaus pirkėjo pritraukimą ir net galutinį prekių ar paslaugų realizavimą, jo sėkmę. Prastas komunikacijos modelis verslą paverčia pajuokos objektu, su kuriuo vargu ar kas imsis reikalų.
Kodėl reikalingas vertimų biuras
Nemaža dalis verslų yra tarptautiniai ar dirbantys su užsienio rinka, todėl ir rinkodaros turinys dažnai sutampa. Čia ypatingai svarbų vaidmenį gali atlikti vertimų biuras, kuris profesionaliai ir be menkiausių klaidų suvienodins ir pritaikys skaitmeninį turinį taip, kad Lietuvoje produktas būtų ne mažiau patrauklus nei kitoje šalyje.
Profesionalus vertimų biuras https://greitasvertimas.lt/
MB Greitas vertimas
Didžioji g. 13-13, Vilnius
8675 06637
Darbo laikas I-VII : 8.00 – 23.00 val.