Optimizuojant savo interneto svetainę, svarbu atkreipti dėmesį į vidinį, išorinį ir lokalų SEO. SEO šiais laikais susijęs ne tik su techniniu svetainės optimizavimu ir išorinėmis atgalinėmis nuorodomis kitose svetainėse, tačiau ir su vartotojo potyriu (user experience), įsitraukimo rodikliais. Svarbu turėti ne tik puikų vidinį bei išorinį SEO, bet ir turėti puslapį, kuris lankytojui patogus naviguoti, yra lengvai suprantamas ir aiškus. Taip pat svarbūs yra lankytojo įsitraukimo parametrai – praleidžiamas laikas svetainėje, peržiūrėtų vidinių puslapių skaičius, atmetimo rodiklis, konversijų rodiklis (kokia dalis iš atėjusių naujų lankytojų atlieka konversijas – perka prekes, skambina, siunčia užklausas).
Vidinio SEO paslaugos
Vidiniame SEO procese yra svarbūs techniniai dalykai. Reikia optimizuoti puslapio krovimosi greitį – geriausiai kai krovimosi balas mobiliojoje versijoje yra daugiau nei 65 balai, o kompiuteryje (desktop) – bent 80 balų iš 100. Meta pavadinimai ir meta aprašymai yra matomi Google organinės paieškos rezultatų sąraše, tad juose reiktų ne tik panaudoti pagrindinius raktinius žodžius, bet ir aprašymus pateikti taip, kad jie atrodytų patrauklūs potencialiems klientams – skelbti apie įmonės ar prekinio ženklo privalumus, vykstančias akcijas, pasiūlymus, nuolaidas ir kitus išskirtinumus.
Prekės, produktai ir kategorijos turi turėti nuosavus tekstus (aprašymus), tekstas turi būti atskirtas antraštėmis, tekste rekomenduojama įterpti nuotraukas, video medžiagą, kitokius paaiškinančius paveikslėlius.
Tam, kas SEO paslaugos nenueitų per niek, reikia sukurti robots.txs ir svetainės žemėlapio direktorijas. Tokiu būdu svetainę skenuojantis Google robotas aiškiai supranta svetainės struktūrą bei hierarchiją.
Išorinis SEO
Reitinguodamas svetaines organinėje paieškoje, Google algoritmas kreipia didelį dėmesį į tų svetainių atgalines nuorodas. Atgalinė nuoroda – tai aktyvi nuoroda į optimizuojamą svetainę, ar jos vidinį puslapį iš kito puslapio. Daugiausiai naudot duoda tie puslapiai, kurie Google akyse turi aukštesnį puslapio, domeno autoritetą, yra senesni amžiumi, plataus turinio. Kaip taisyklė, daugiau naudos duoda nuorodos iš panašios tematikos tinklapių. Tarkime, jeigu jūs prekiaujate automobilių detalėmis – vertinga nuoroda bus iš autoplius.lt ar autogidas.lt portal, nes jų tema – automobiliai ir su jais susijusios prekės.
Vertingų nuorodų gauti yra sunku, bet tikrai verta pasistengti dėl jų. Viena stipri nuoroda daugeliu atvejų bus naudingesnė nei dešimtis silpnesnių nuorodų.
Lokalus SEO
Su lokaliu SEO galima išsikelti savo Google my business paskyrą organinėje paieškoje pagal svarbius raktinius žodžius. Tam reikia tinkamai optimizuoti savo “Mano verslas” paskyrą. Tam, kad paskyros SEO optimizavimas būtų sėkmingas, reiktų užpildyti daugumą My business skilčių : telefoną, adresą, svetainę, elektroninį paštą, produktus, paslaugas, nuotraukas, video vaizdelius, darbo laiką, aprašymą, specialius pasiūlymus, vykstančias akcijas, naujienas, klientų atsiliepimus, produktų aprašymus, susikurti Google mini puslapį.
Jeigu svetainėje atliekate kažkokius pakeitimus, rekomenduojama po to duoti Google Search console perindeksuoti tuos pakeistus puslapius.