SEO — kiekvienas mūsų esamę susidūrę su šiuo terminu, kuris nežinantiems skamba lyg koks slaptažodis.
Įdomu tai, kad SEO apibrėžimų yra daug, bet bendriausia prasme tai — interneto svetainių optimizavimas taip, kad naudojant natūralius paieškų sistemų rezultatus būtų gaunamas maksimalus srautas į optimizuojamą svetainę.
Prie SEO priskiriami ir tokie veiksmai, kurie padeda didinti ne tik lankytojų srautą, bet ir paties srauto kokybę.
Visi, kuriems aktuali skaitmeninė rinkodara ar darbas IT industrijoje su SEO susiduria bene kiekvieną dieną.
Vis dėlto, paprašyti paprastais žodžiais paaiškinti, kas tai yra, specialistai dažnai sako „aš dirbu su Google“, arba „dirbu su kompiuteriais, bet ne programuoju“.
Būtent todėl daugeliui SEO ir skamba kaip magiškas žodis, reiškiants…neaišku ką.
O jeigu Jums skaitmeninės rinkodaros specialisto paklausus, kas yra SEO ir nuo ko reikėtų pradėti, jo atsakymas būtų toks: „Įsivaizduokite, kad ieškote žieminių padangų savo automobiliui. Pirmiausiai į Google paiešką suvedate „žieminės padangos“. Paieškos sistema Jums parodo daug automobilių padangų parduotuvių ir autoservisų pasirinkimų. Mano darbas — užtikrinti, kad įvedus frazę „žieminės padangos“, mūsų kliento parduotuvė ar autoservisas būtų pats pirmas, kurį pamatysite visame Google sąraše“.
Iškart aiškiau, ar ne?
Truputį pasidomėjus galima rasti labai daug informacijos bei įvairių aprašymų, kaip reikėtų dirbti su SEO, kokios yra pagrindinės strategijos ir efektyviausi jų taikymo būdai.
Vis dėlto norime pabrėžti, kad SEO nesiejamas su socialiniais tinklais ar socialine medija.
Toliau skaityti „SEO: Kodėl jis privalomas Jūsų internetinei svetainei?”