Turinio rinkodara nuo A iki Ž

Turinio rinkodara šiais laikais versle yra vienas dažniausiai minimų žodžių junginių. Daugelis yra girdėjęs įvairias nuotrupas, kurios geriausiai apibūdina veiklą. Kartais rinkodara pavadinama marketingu, tačiau nuo to pats procesas visiškai nekinta.

Turinio marketingas arba rinkodara – tai strategija, kuria stengiamasi išpopuliarinti konkrečią idėją, verslą, įmonę, produktą, paslaugą… Šiais laikais efektyvi reklama yra karalienė. Pasirinkus tinkamą strategiją ir orientuojantis į klientus galima parduoti praktiškai viską. Apsidairykite, kiek daug įvairiausių daiktų atrodo beverčiai, tačiau perkami labai masiškai. Kodėl? Nes AČIŪ REKLAMAI. Ji gali parduoti viską. Tiesa, tik geras savo srities specialistas padės tai pasiekti.

Turinio marketingas – ne tik straipsnių rašymas

Turinio rinodaraKalbant apie turinio rinkodarą – žmonės dažniausiai galvoja, kad tai straipsnių rašymas. Tiek pačiame reklamuojamame internetiniame puslapyje, tiek kituose, kur kalbama apie reklamuojamą verslą. Žinoma, straipsnių rašymas – labai svarbi rinkodaros dalis. Geras straipsnis negali garantuoti, kad produktas bus parduotas. Tačiau jis gali užtikrinti, kad daug žmonių apsilankys Jūsų puslapyje, o tuo pačiu, jeigu siūloma paslauga arba prekė tiks – ji bus nupirkta.

Tekstai neturi vien tik parduoti

Puslapiuose talpinami tekstai bus naudingi tik tokiu atveju, jeigu jie nebus lakoniški ir neskambės labai „pardavimiškai“. Tai reiškia, kad pateikti tekstai turi būti naudingi žmogui. Juk naršytojai labai dažnai užsuka į konkrečius puslapius ne tam, kad pirktų, tačiau kad rastų reikalingą informaciją. O tai Jums taip pat suteikia daug naudos, kadangi radus info – asmuo gali nuspręsti pas jus ir apsipirkti. Taigi, pateikite tik naudingus ir informatyvius tekstus.

Kas yra turinio rinkodara?

Prieš tai užsiminėme, kad turinio rinkodara nebūtinai yra tik straipsnis, kuris talpinamas konkrečiame internetiniame puslapyje. Tai gali būti visapusiškas procesas, kurio tikslas, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie jus.

  1. Socialinių tinklų priežiūra yra labai svarbi marketingo dalis. Šiais laikais neturėti facebook, instragram arba panašių programų – blogas sprendimas. Juolab, jeigu jas jau turite – privalote nuolatos atnaujinti, kad žmonės matytų, jog esate aktyvus vartotojas. Tiesa, socialinis tinklų valdymas reikalauja žinių. Jų neturint – palikite darbus specialistams.

  2. Įvairiausi tekstai gali būti talpinami ir žiniasklaidos portaluose. Net ir didžiausi portalai Lietuvoje mielai visiškai nemokamai talpina įvairiausius straipsnius reklamuojančius tam tikrus verslus. Tiesa, reikia nepamiršti, kad tokie straipsniai taip pat turi būti informatyvūs ir kažkuo naudingi.

  3. Vienas svarbiausių dalykų, kurio reikia nepamiršti turint savo internetinį puslapį – raktiniais žodžiai, kurie geriausiai apibūna konkrečią Jūsų veiklą. Jie reikalingi tiek taikant kokias nors reklamas kaip SEO paslaugos arba Google Adwords, tiek paprasčiausiai įstatant Jūsų verslą į konkretų „stalčiuką“ Google paieškoje.

Kas atlieka darbus?

Jeigu norite, kad suformuluota strategija būtų sėkminga – tokiu atveju svarbu samdyti specialistus, kurie dirba šioje srityje ir geba suteikti kokybiškas paslaugas. Pirmiausia reikia suprasti tai, kad tai labai kūrybiškas darbas, tad toli gražu ne kiekvienam. Žinoma, skirtingi asmenys skirtingai suvokia ir kūrybiškumą, tad šiuo atveju taip pat visada naudinga susipažinti su konkretaus asmens atliktomis komunikacijos strategijomis. Kol vieni galvoja, kad svarbiausia yra išsiskirti, tuo tarpu kiti stengiasi būti solidūs, kadangi galvoja, kad būtent toks geras verslas – geriausias verslas.

Ieškodami specialisto būtinai įvertinkite jo anksčiau atliktus darbus. Dažniausiai tai geriausias kriterijus galintis padėti greitai, paprastai ir sistemingai susirasti asmenį, kuris padės Jums tapti žinomesniu, greičiu atrandamu ir perkamu.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *