Ką reikia žinoti apie dyzelinių automobilių variklius?

Lietuvoje daugiausia yra dyzelinių automobilių, todėl daugeliui jų savininkų yra aktuali tokių automobilių variklių priežiūra. Kaip žinote, variklių remontas kainuoja brangiai, o jeigu dar reikia pirkti naują variklį, tai galutinė remonto kaina dar labiau didėja. Norint išvengti remonto išlaidų ir saugiai važiuoti savo automobiliu, reikia žinoti, kas svarbu jį prižiūrint.

RemontasDaugelis vairuotojų nusprendžia įsigyti dyzelinius automobilius dėl paprastų priežasčių, kurios daugeliui gerai žinomos. Visi žinome, kad dyzelinis automobilis yra taupesnis, kai kalbame apie kuro sunaudojimą. Taip pat tokių automobilių varikliai laikomi patikimesniais bei jie ilgiau tarnauja. Tiesa, tam, kad tai, ką visi vardina kaip privalumus, būtų tiesa, reikia pasirūpinti tinkama variklio priežiūra. Iš tiesų, dyzelinis variklis, jei lyginsite, su benzininiu, pareikalaus daugiau priežiūros. Be to, jei jis suges, tai remontas atsieis brangiau, nei analogiško benzininio variklio remontas. Pavyzdžiui, jeigu suges 1,6-2 l dyzelinis variklis ir toks pats tik benzininis, tai remontas brangiau kainuos ne benzininio variklio, o būtent dyzelinio variklio. Kai kurie teigia, kad važiuoti dyzeliniu automobiliu yra daug pigiau, tačiau tam, kad tai atsipirktų, reikia labai daug važiuoti. Galima sakyti, kad dyzelinis automobilis yra tas automobilis, kurį apsimoka pirkti tiems, kurie labai daug važiuoja. Yra paskaičiuota, kad nuvažiuojant mažiau, nei 30 tūkst. kilometrų per metus didelio sutaupymo nebus pastebėta.

Norintys išvengti variklio gedimų, turėtų žinoti apie tai, kad svarbu reguliariai atlikti variklio diagnostiką. Tiesa, čia ir vėl susiduriama su didesnėmis kainomis, nes patikrinti dyzelinį variklį kainuos brangiau, nei patikrinti benzininį variklį. Vis dėl to, rūpintis varikliu būtina, nes nepastebėjus gedimo galima susidurti su didesnėmis problemomis, kuomet remontas ar keitimas kainuos dar brangiau. Ne tik reguliari diagnostika leidžia laiku pastebėti pakitimus ir įvertinti techninę būklę, bet ir reguliarūs darbai. Niekas nenori rimtų gedimų, juk variklių remontas kainuoja brangiai.

Visuomet reikia laiku keisti tepalus. Tam reikia patikslinti, ką nurodo jūsų turimo automobilio gamintojas, bet dažniausiai tepalai keičiami kas 10 tūkst. kilometrų arba taip, kaip nurodoma gamintojo informacijoje. Taip pat prieš žiemą, reikia pakeisti ir kuro filtrą bei patikrinti kokiame stovyje yra akumuliatorius bei kaitinimo žvakės. Be to, svarbu reguliariai tikrinti visą techninę automobilio būklę ir laiku pastebėti gedimus. Tai leis išvengti didesnių gedimų ir tuo pačiu didesnių išlaidų automobilio remontui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *