Kaip išlikti sveikai nėštumo laikotarpiu

B12Ne tik B12 vitaminas ir kiti B grupės vitaminai padės užtikrinti sveikatą nėštumo laikotarpiu. Yra ir daugiau nemažai dalykų, dėl kurių tikrai vertėtų pasistengti. Nėštumas – tai itin atsakingas laikas, kuomet gyvenate ne tik dėl savęs, bet ir dėl kito. Jūsų kūnas tampa tarsi šventove arba svetingais svečių namais, kurių šeimininke esate. Reikia, kad svečiams namai būtų patogūs, ir jums malonūs. Dėl to reikia koreguoti ir prisižiūrėti savo poreikius.

Vartoti reikalingus papildus

Taigi, būtent B12 vitaminas būtų vienas iš tų esminių papildų, kuriuos reikėtų, derėtų vartoti, norint sulaukti gero rezultato. B12 vitaminai labai svarbūs moters savijautai, nes jie reguliuoja tam tikras organizmo funkcijas, taip pat ir hormonų veiklą. Taip pat nėštumo metu reikėtų vartoti nuo 400 mg per dieną iki 1200 mg per dieną folio rūgšties preparatą. Tiesa, su ja ne taip gerai kaip su B grupės vitaminais, kadangi neretai folio rūgštis būna netinkamai traktuojama mūsų organizme ir atsiranda šalutinis poveikis. Pavyzdžiui, pradeda berti spuogais, labai pykina ir pan. Tad moterys ne visuomet vartoja ir folio rūgštį.

Atsispirti nesveiko maisto pagundoms

Svarbu nėštumo metu ne valgyti tai, ko labiausiai norisi ir kiek norisi, o galvoti visuomet apie sveikesnes alternatyvas. Vienu metu mano motina būdama nėščia iškrapštydavo kreidą iš namo sienos tinkų ir valgydavo. Matyt, trūko kalcio, taigi, būtų buvę geriau vartoti daugiau pieno produktų, špinatų, riešutų. Jums taip pat reikia įsiklausyti į kūno poreikius. Jeigu be proto norisi saldumynų, galbūt reikia valgyti saldžių vaisių, o ne riebius tortus. Jeigu labai norisi kažko sūraus, tuomet valgykite jūros gėrybes, o ne kimškite riebius bulvių traškučius ar keptą duoną.

Neturėti žalingų įpročių

Viskas, ką valgysite, kuo kvėpuosite, ką matysite: viskas bus tai, ką valgys, kuo kvėpuos, ką matys, iš ko bus sukurtas naujas žmogus. Neužtenka vien geros genetikos, reikia mažąjį pasaulio gyventoją maitinti atitinkamu maistu. Taigi, kiekvienas alkoholio lašas, kurį išgersite nėštumo metu, daug kartų bus perfiltruotas jūsų kraujyje ir juo daug kartų bus pamaitintas naujasis vaisius. Kiekvienas blogo oro, juo labiau nikotino, gurkšnis ir atokvėpis bus tai, kuo gyvens vaisius.

Judėti

Suprasti, kokią atsakomybę neši, tai ne tik protarpiais pavartoti vitaminų ir neberūkyti. Tai visapusiškai stengtis gyventi kuo sveikiau tiek mintimis, tiek kūnu. Judėjimas – būtinas sveikatos komponentas.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *