Ką reikia žinoti apie kompiuterio garantiją?

Ilgesnė garantijaKompiuterio pirkimas daugeliui pirkėjų yra labai svarbus, nes tai nėra labai pigus pirkinys, dėl to jie domisi apie tai, kas yra garantijos pratęsimas, kad ilgesnį laiką galėtų jaustis saugūs. Ne visi žino kaip pratęsti kompiuterio garantiją ir ką reikia apie tai žinoti. Jeigu norite sužinoti svarbiausią informaciją apie garantiją, kuri priklauso kompiuteriui ir, kokia garantija gali būti pasirenkama papildomai, tai skaitykite šį straipsnį.

Pirmiausia reikia pirkėjus supažindinti su tuo, kad perkant naują kompiuterį jam yra jau suteikta gamintojo garantija. Tai garantija, kuri priklauso visiems kompiuteriams, kurie yra perkami Lietuvoje. Tiesa, ši garantija trunka dvejus metus, o dažnai įvairūs kompiuterių gedimai pasitaiko vėliau, kai garantinis aptarnavimo laikotarpis jau yra pasibaigęs. Ką tokiu atveju daryti pirkėjui? Jeigu nėra garantijos, tai už remonto paslaugas reikės mokėti patiems. Jeigu to nenorite daryti, tai apie garantiją reikia pagalvoti iš anksto t.y. prieš perkant kompiuterį. Tuomet reikia pasidomėti apie galimybę pratęsti garantiją. Tiesa, ne visose parduotuvėse teikiama ši paslauga, bet dažniausiai didžiausiose ir gerai žinomose parduotuvėse dėl papildomos garantijos nekyla problemų. Ji yra taikoma daugeliui prekių. Tiesa, kartais pasitaiko ir tokių atvejų, kai gerai žinomoje parduotuvėje negalima tam tikrų gamintojų modeliams pratęsti garantiją papildomai t.y. jiems galioja tik dvejų metų gamintojo garantija. Tokiu atveju reikia surasti papildomų garantijų bendrovę ir sužinoti ar jie sutinka jums suteikti papildomą kompiuterio garantiją, ar ne. Kaip matome garantijos pratęsimas gali skirtis priklausomai nuo parduotuvių. Vis dėl to, daugumoje taikomos vienos taisyklės ir galima labai greitai pasirinkti papildomą garantijos pratęsimą.

Toliau skaityti „Ką reikia žinoti apie kompiuterio garantiją?”